Pardubický Porter

ZNAČKA, SYMBOL, ŠPERK

Porter je v porovnání s ostatní produkcí Pardubického pivovaru, a.s. značkou velmi svébytnou a specifickou. Je markou historickou a letitou, spojenou s tradicí a konzervativními hodnotami, zároveň velmi úspěšnou, zvláště na mezinárodní scéně. Nikdy se nestane masovým produktem, vždy bude specialitou, šperkem, „libůstkou“ pro specifickou skupinu zákazníků, která ovšem může být velmi široká a různorodá – napříč věkovým i sociálním spektrem obyvatel. Tak tomu bylo už v době jeho vzniku, kdy byl rovněž vnímán jako něco výjimečného, zvláštního, nemasového, určeného spíše pro mimořádné příležitosti nebo jako medicínský produkt. Jeho tvůrce Alois Šimonek musel v roce 1890 prokázat značnou odvahu, když se rozhodl bez detailnější znalosti receptur, podle nichž se tato specifická piva vařila, stvořit na základě vlastní intuice (a snu) silné tmavé pivo na bázi spodního kvašení i v našich končinách a přesvědčit o smysluplnosti svého záměru tehdejší majitele pivovaru. Sládek Šimonek dal díky své odvaze porteru sílu (doslova i do písmene), a protože bylo toto pivo z kvalitních surovin a chuti lahodící, stal se úspěšným, světově proslulým, zákazníky oblíbeným a se stabilní pozicí na trhu. Proto v sobě dnešní značka Pardubický Porter spojuje 7 základních aspektů: odvahu, kvalitu, mimořádnost, tradici, úspěch, variabilitu, kosmopolitnost.

PARDUBICKÝ PORTER DNES

Pardubický Porter roku 2015 nabízí oproti ostatním pivům na tuzemském trhu VŠEHO VÍC: více chuťových odstínů, více stupňů, více alkoholu, více možností konzumace, více různých prostředí, v němž je možné ho konzumovat, a z toho plynoucích více různorodých zážitků. Není to pivo pro slabé a bázlivé: přijmout spoustu možností, které nabízí, vyžaduje nemít strach a nebát se. Proto je to pivo pro ty, kdo mají odvahu chtít víc.

FANOUŠCI A MILOVNICE

Díky všem specifickým atributům, kterými Pardubický Porter disponuje, je rodina jeho fanoušků a fanynek a milovníků a milovnic velmi široká: tvoří ji muži všech možných profesí, ředitelé, vlastníci firem, manažeři,

živnostníci, umělci. I ženy a dívky, které jinak pivu neholdují, ho milují buď přímo (pro jeho hustou konzistenci a karamelově nasládlé chuťové odstíny s třešňovými dotyky), nebo ve formách short i longdrinků, v létě pak pouze na ledu. Porter mají rádi i kuchaři a cukráři, jelikož na něm a s ním lze vařit a hodí se ke sladkostem. Obecně spojuje konzumenty a vyznavače Pardubického Porteru snaha překonávat překážky, zažít nečekané. Pojí je také silná vůle, potenciál dotáhnout věci do konce a užívat života ve všech jeho podobách.

ZNAMENÍ ODVAHY

Slogan PORTER: ODVAHA CHTÍT VÍC demonstruje fakt, že se jeho  konzumenti nebojí přijímat výzvy a zkoušet víc, než je očekáváno a předpokládáno, a to jak v životě, tak při zábavě a odpočinku. Konzument

Porteru nechce zůstávat při zemi a držet se osvědčeného, chce všeho víc - víc chuti, víc alkoholu, víc kvality, víc možností konzumace, víc k zábavě vhodných prostředí (nejen bary a restaurace, ale i rekreační střediska, párty, večírky, módní přehlídky, firemní akce, skupinové výlety za zábavou atd.). Porter není běžné pití pro každého: ti, kdo jej  vyhledávají, se nebojí výzev, jsou odvážní, připravení jít i do na první pohled riskantních projektů a ochotní vložit do nich maximum úsilí, zároveň mají chuť do života, umějí se aktivně bavit a chtějí více pestrých, nečekaných a nezapomenutelných zážitků.

     
   
 
26.04.
2016

STUDENTSKÁ ELECTRO SWING PORTER NIGHT

 
15.02.
2016

Pardubický Porter, Porter-pralinky a perníčky, koktejly Porterini a Harry Porter, soutěže, výhry a

 
15.02.
2016

Na sv. Valentýna byla spuštěna velká soutěž s pivem Pardubický Porter o netradiční zájezdy do I

 
 
 

Copyright © 2010 Pardubický Pivovar
Powered and created by E-Works :: Digital creative | XHTML 1.0 | CSS 2

   
Design studio E-WORKS